Friday, September 11, 2009

RECEPTION DAY..

17 AUGUST 2008

ok ni reception day plak.....hehe...reception ni selang sehari ngan ari nikah...hurm2 mula2 2 mcm tak caya ja...eh betul ka kenduri aku ni...ish tak caya lah....pas blk dr make-up pon tercengang2...pas 2 ramai gak la member2 yg datang tak sempat gak aku nk layan...pasal buzy sgt....adik2 aku lg la....tak menang tangan.....maklum la kenduri first dlm famly aku...nasib mk amik katering klu masak sendiri gamaknya lg ler kelam kabut...member2 yg datang pon tak sempat aku bg godies beg...huhuhu...kesian member2 aku.....ok dikesempatan ni nk ucap tima kasih la ek pada sapa yg datang kendri aku ri 2...sori wei tak menang tgn...mana nk bergambar, mana nk smbut laki aku time 2, mana ngan nk layan tetamu...mcm2 la...tp hepi ari 2...hepi sgt2...hehehe...thanks 2 god...so enjoy d pic k....dh 1 year 3 weeks n 6 days la majlis ni berlalu...heheh....

kad jemputan..

make-up time...

after make-up..

hurm wangi...

di singgahsana ini...
bunga2...

sirih junjung...

fererro rocher...

parfume for him..
tafsir quran...
smpi dh....
we....
muahhhhh...
mkn time...
my favourite pic

we are sisters

my new family...

muah...heheh

ha 2 nnt umah kita...
jom kita blk..
suatu petang..

jalan2...

we again...bye2

No comments:

Post a Comment