Friday, September 18, 2009

KAMERA RAYA...

hahaha..ha puas ati aku...dpt beli kamera baru...DSC-S980....kekekeke...actually sblm ni aku br jer beli camera...tp dh disonglap oleh pencuri lahabau mangkuk hayun....bukan camera jer...brg kemas...ngan duit sekali...kira 1 beg la...actually salah aku gak...tinggal handbeg lm keta...turun nk byr duit baju ja...sekali kuar2 kedai tgk keta aku dh pecah mcm nk gila gak la mintak tolong...malangnya mmg tak dpt diselamatkan beg aku 2...lebur mcm 2 jer...than ari ni...aku mula la blk kumpul harga yg ilang 2....so kejadiaan 2 mmg beri kesan besar pd aku supaya jgn leka than jgn lalai....sentiasa berhati2....syukur kepada tuhan....ngan pertolongan nya dpt gak aku kamera baru....hehhehe...jom lyn pic..

kamera yg baru dh lebih canggih...wakakak....Sony Cyber shot DSC-S980 12mg (black colour)

kamera lama yg telah disonglap ngan pencuri mangkuk tandas..Samsung S860 8.1mg (pink colour)

No comments:

Post a Comment